me~~~

c@hAye And sin@rAn
Assalamualaikum...........

huhu...sedih~~~

 lame btol ak x update blog ni....tp xpe...skrng ak da update..hehe...
aku update semua ni ak xharapkn sape2 bace pun bace blog ak...xkesah pun hal tu...
yg pentg,,ak rase puas sngt ...ase lega sngat dpt luah kn kat sini..thnx blogger..huhu~~~
sedih3!!!
result aku???adoiy...aku xleh terima..xleh.....
xgune jgk ak ngs sekalipun...xkn ubah pape...
tp hakikat sebenar...ak xleh terima....tahniah la kpd kwn2 aku yg dapt tnggi tu...
jiran2 aku,, ade tnye ak dpt bape..then dye ckp tahniah...
ade ke ptot..???untuk pngatahuan semua orng...
aku x ptot taw dapat tahniah...
aku kena dapat takziah!!!...baru btol....
tp ak syukur...syukur pd NYA...
apepon yg aku dpt,,,, aku kena terima...myb..DIA ade yg lebih terbaik untk ak akn datang...apepon...InsyAllah..
my bby boy bnyk sngat bg nasihat kt aku..supaya aku sedar...n terima seadanye..
aku mmg respec sikap nye..sikap sngt baik n lembut hati....
after dapt result..aku jumpe dye...aku tgk dye pun sedih..coz dye pun xdapt capai target nye...
then..dye tnye aku..."tadi,dpt result..ckp syukur x?"
aku serta merta mgatakn tidak!!
then dye pun bg nasihat kat ak..cam ustaz lak...
aku respc dye...walaupun dye sedih dgn result dy,,dy tetap sujud syukur...tp aku???
ape pon skrng..atas jasa my bby boy n umi ak yg bagi nasihat...aku sedr sgalanye tntg ketentuan NYE...
DIA da wat jalan yg terbaik untuk aku....
b.t.w,,,,thnx to Allah sbb bg ak result tu~~~aku terima n sngat2 bersyukur pada MU~~~

No comments:

Post a Comment