me~~~

c@hAye And sin@rAn
Assalamualaikum...........

........ppssstttttt..........

dah lame ase x update blog nie...
yela..aku bz cket skrng ni...
tusyen ahd smpai khmis...
then,,bile balik umah jd bbysitter plak..
kejap2 bby tu berak..kejap2 budak tu plak berak...adoiyyyhhh... mula lah pnggil aku...
"kak na..hafiy yak.."
penat gak ek..kena mndi kn,bg susu,bwt susu,macam2..kejap2 plak...
"kak na...hafiy nk cucu.."
"kak na...nk makn nasi..."
da la si hafiy ni nakal tahap dewa..
bole jatuh pngsng aku lau dye bwt perangai....
penat3...
tapi aku xkisah pon...bes jgk dapat jge dorng..
aku ni, suka sngat budak2..lebih2 ag kalau  bby...COMEL sngt3...
lau dpt jage bby boy lagi aku suke..sbb bby boy kbnyakan nye kiut2..hehe
apepon,,,orng kate boleh ambik pengalaman..
kan2?
ummm..kwn2 aku plak..
bz gak..dorang bz wat lesen keta...
aku xbwt..
ramai gak tnye ak..knpe ak xwat lesen..
aku pon xtau nape...
mybe sbb aku pk camni...
pk kalau ak wat lesen..bkn bole nek keta gak..
aku bkn nye ade keta sendiri pon..
laen la kalu family ak bg keta kat aku...
tol tak ape yg aku pk ni..
nk ade keta sendiri bile da ade keja nanti la..
tu pon,,lmbat ag..
so wat ape ak buang mase wat lesen keta..
beljar b.i lagi ok.. lagi penting..
penting untuk mase depan...
english mmg d perlukan skrng ni kan..n yg pntng,,,
skurng2 nye aku boleh improve bahase ak..
bole pndai nk speking nanti..
interview pon lam b.i skunk nim..
betul tak..
tp xsemestinye orng luar sane kena sokong ape yg aku pk ni...
kalau dorng da pandai b.i
and
da ade keta sndiri,,ape salah nye wat lesen kn..
boleh gak g jaln2..
haha
bole aku tmpng..
hik2
aku ni,,b.i mmg low..low sngt..
haha...malu~~
apepon..one day dgn usahe aku pg tusyem komunikasi b.i ni..
aku dpt speaking b.i dgn yakin..hehe
InsyAllah...
setakat ni je la..da~~~

1 comment: