me~~~

c@hAye And sin@rAn
Assalamualaikum...........

sombonk????

korang setuju x yg ade orng ckp aku nim sombonk?
mesti x kan..
yg aku pelik skunk nim..
knpa ramai sangt la manusia kat luar sane tu,,, cakap aku nim sombong..
ade ke ptot..
compem xptot kn...kn3???
dyeorng ckp aku ni..
xbnyk ckp..diam je..
mane ade...aku ase ak bnyk cakp..adoiyhh...
aku bkn ape..aku ni memang jenis yg sush nk tegor orng..lebih2 ag orng yg aku x knal...
sngt2 susah..umi aku pon ade btw aku...
lau jalan pergi kedai..jumpe jiran2..tegor la...
tp aku??xmgkin lah ak nk tgor...len la kalau dye yg tegor aku dulu...
mybe aku ni boleh dketegori dlm golongan sombonk ek??
a little bit je kot...haha
(haha..da ngaku)
aku memang jenis manusie cam ni..nk wat camne kan...
lau orng tu x tegor aku dulu..
mmg sure sku xkn tegor dye....sampai bile2..hahahha
xtau nape...malu..takot..mcm3...hummm.....
kpd orng2 yg ckap aku sombong tu~~~maaf la ye...
len kali tegor saye ea....lpas tu,,secare tibe2 je sye akn ckp bnyk...
heheik3...

3 comments:

  1. naaa... mne ad ana sombonk..baik la..hehe ^^,
    sy pom..klu org xtgur dlu, kompem bisu pah kesut.haha XD

    ReplyDelete