me~~~

c@hAye And sin@rAn
Assalamualaikum...........

tekanaaaaaaan aku melanda!

stress!!!!!!!!!!!!!!!
bnyak sngat masalah aku.....knp2.....xsuka la...aku nk hidup epy2...nk bahagia.....nk hidup tenang...tp knp msalah nk sngat bertndang kat aku...stress nye....Allah... tolng aku....
first skali aku stress sngat dgn........
knp wat aku cam hamba...knp aku perlu ikot dye....
everythng...tp hal dy ak xleh plak ambik tahu....hih!
xnak la cm ni...xnk...nk cam dulu....kdng2 kn aku xtw nk LUAK kn perasaan aku ni kat sape2,
skrng plak aku kat matrikulasi gambang...xde sape2 yg dapt teman aku....aku dah jauh an semua orng...
dgn umi...dgn dyaaaaaaaaa.......
kdng2 jgak aku jd pk,,,macm mane hidup aku nanti...
mcm mane future aku nanti.....
aku nk berjaye,,,nk hidup epy2 dsmping dy je......
kat marik plak...mak oii!
sngat la sibuk nye....test itu...test ini....penim..nk wat report ag,tutor ag,mcm2.....
penat laa.....da la jauh an dy.....dy plak...cm.....hmmmmm
Allah.....aku berserah pd Mu.....n hope sngat everythng will be OK!Amin

No comments:

Post a Comment